JAMILKHIR ANTARA ISLAM DAN HARTA

Posted on 20 April 2010



Dulu Datuk Jamilkhir adalah orang yang paling saya hormati.Tapi sekarang yang paling saya tak reti.
Sebab itu lah hadis menyatakan manusia jadi takbul hanya tiga perkara, Pangkat ,harta dan perempuan.

Kalau niat Jamilkhir nak serap nilai Islam kapada barisan pemimpin, kubur saja lah niat tersebut kerana awak takut hendak bersuara takut hilang pangkat dan harta.
Sekarang saya cabar kalau berani Datuk Jamil keluarkan arahan supaya bini-bini menteri yang ada sekarang pakai tudung kerana pakai menutup aurat itu wajib bagi setiap perempuan Islam.
Kalau tak sanggup letak jawatanlah kalau tidak buat tambahkan dosa aje.
Saya menyata demikian kerana saya sayangkan datuk,
Maaf ya……. Jalankan tanggung jawab sebaik mungkin.

Posted in: Uncategorized